Pradinis ProjektaiStimulating innovative-inclusive teaching and validated life-long learning on green entrepreneurship via VR simulations for deaf and hard of hearing people (DHH) – GREENENTRE4DEAF

Stimulating innovative-inclusive teaching and validated life-long learning on green entrepreneurship via VR simulations for deaf and hard of hearing people (DHH) – GREENENTRE4DEAF

Numeris
2024-1-ES01-KA220-HED-000245483
Pradžia
2024-12-01
Pabaiga
2026-11-30
Vertė, Eur
400,000.00

Projektu siekiama stiprinti aukštojo mokslo gebėjimus, kurti lanksčias galimybes inicijuojant akredituotą „Žaliųjų įmonių” verslumo modulinį kursą, skirtą specialistams, dirbantiems su kurčiaisiais ir klausos negalią turinčiais žmonėmis. Visų pirma, GREENENTRE4DEAF yra ES žaliųjų įmonių ženklų kalbos kūrimo pradininkas, kartu inicijuojant GREENENTRE LIVING HUB’ų steigimą, kad būtų skatinami moduliniai verslumo ir žaliųjų kompetencijų kursai kurtiesiems ir neprigirdintiesiems studentams.

Tikslas

Sukurti naujas kurčiųjų verslumo-žaliųjų programų pedagogines priemones, įkuriant GREENENTRE LIVING HUB’us aukštosiose mokyklose, siekiant sinergijos su darbo rinka.

Rezultatai ir nauda

Projekto rezultatai:

  • GreenEntre4DEAF Living Hub – sukurta bendradarbiavimo platforma, skirta dalintis patirtimi, įrankiais ir mokymosi medžiaga apie žaliąjį verslumą kurtiesiems ir kitoms pažeidžiamoms grupėms.

  • Kompetencijų sistema (Competence Framework) – parengta žinių, gebėjimų ir požiūrių sistema, apibrėžianti, kokių kompetencijų reikia dirbant su klausos sutrikimų turinčiais asmenimis žaliųjų profesijų srityje.

  • Mokymosi kursas (MOOC – Massive Open Online Course) – internetinis kursas jaunimo darbuotojams, apimantis interaktyvius modulius apie žaliąją ekonomiką, tvarumą ir papildomas inovatyvias priemones (pvz., papildytąją realybę).

  • Žaliojo verslumo mokymo programa (GreenEntre4DEAF Curriculum) – įtraukiantis mokymo turinys, skirtas dėstytojams, studentams, profesinio mokymo specialistams ir su jaunimu dirbantiems pedagogams.

  • Skaitmeniniai pabėgimo kambariai (Digital Escape Rooms) – žaidybinio mokymosi įrankiai, skatinantys tvarų elgesio pokytį ir sudominantys jaunimą.

  • Virtualios realybės simuliacijos ir mobilioji programėlė – naujoviški technologiniai sprendimai, leidžiantys įtraukti kurčiuosius ir kitus jaunuolius į praktinį, patirtinį mokymąsi.

  • Animaciniai vaizdo įrašai – vizualiai patrauklios priemonės klimato kaitos sąmoningumui kelti ir projekto idėjoms skleisti plačiajai visuomenei.

Pridėtinė vertė:

Projektas GREENENTRE4DEAF suteiks Klaipėdos valstybinei kolegijai galimybę stiprinti savo patirtį verslumo ugdymo ir socialinės įtraukties srityse, ypač dirbant su klausos sutrikimų turinčiais jaunais žmonėmis bei socialiai pažeidžiamomis grupėmis. Nacionaliniu lygmeniu projektas prisidės prie inovatyvių mokymo metodų diegimo Lietuvos aukštosiose mokyklose ir profesinio rengimo institucijose, skatinant tvarų užimtumą bei socialinę integraciją. Europos Sąjungos mastu jis sustiprins tarpvalstybinį bendradarbiavimą, sukurs perkeliamus žaliųjų įgūdžių ugdymo įrankius (MOOC, VR simuliacijas, skaitmeninius pabėgimo kambarius) ir praturtins švietimo bendruomenę žiniomis bei praktika apie žaliąją ekonomiką ir įtrauktį.

Vykdytojas

Universidad de Valladolid (Ispanija)

Partneriai

Panepistimio Kritis (Graikija)
Fondazione Istituto dei Sordi di Torino ONLUS (Italija)
Ekonomikas un Kulturas Augstskola (Latvija)
European Digital Learning Network ETS (Italija)
DISE LTD (Kipras)
Klaipėdos valstybinė kolegija KVK (Lietuva)
European Association of Erasmus Coordinators (Kipras)

Atsakingas asmuo Klaipėdos valstybinėje kolegijoje

Verslo administravimo katedros lektorius Saidas Rafijevas s.rafijevas@kvk.lt

Paskutinis atnaujinimas: 2025-09-18
Spausdinimo versija

Facebook Messenger