X

Sveiki, su Jumis sveikinasi nauja svetainės versija, norėdami pasiekti senąją svetainės versiją spauskite šią nuorodą: www.kvk.lt/_old

Kanceliarija

Kanceliarijos tikslas – organizuoti Kolegijos dokumentų valdymą taip, kad būtų užtikrintas priėjimas prie visų Kolegijos turimų dokumentų ir tai padėtų Kolegijai veikti efektyviai ir skaidriai.

Kanceliarijos funkcijos:

  • Organizuoja Kolegijos dokumentų apskaitą pagal teisės aktų reikalavimus;
  • Vykdo dokumentų valdymo stebėseną Kolegijos padaliniuose;
  • Registruoja, tvarko siunčiamą ir gaunamą korespondenciją;
  • Užtikrina archyvinių dokumentų saugojimą, apskaitą ir naudojimą;
  • Teikia metodinę pagalbą Kolegijos darbuotojams, dokumentų rengimo, apskaitos, saugojimo ir naudojimo klausimais.

Kontaktai

Partneriai
ir draugai

Jūsų išsakyta nuomonė yra anoniminė. Jeigu pageidaujate gauti atsakymą asmeniškai, komentaro laukelyje nurodykite savo kontaktus.