Klimato kaita, ekologinės problemos bei ekonominė krizė dėl COVID-19 turės įtakos daugeliui žmonių visame pasaulyje, dėl šių priežasčių ekologinis perėjimas turi tapti galimybe padėti jauniems jauniems žmonėms išvengti nedarbo. Taigi, jei norime, kad žaliasis perėjimas ir kova su klimato kaita būtų sėkmingi, turime kelti kvalifikaciją ir įtraukti visus, daugiausia dėmesio skiriant jaunimui , nes jie yra darbo jėgos ateitis, o ekologinis perėjimas turės tiesioginės įtakos jų pragyvenimo šaltiniams.
Bendrieji projekto tikslai:
-Stiprinti su jaunimu dirbančių darbuotojų gebėjimus naudoti mobiliąją papildytąją realybę, kad jie galėtų mokyti jaunimą, kaip spręsti klimato kaitos ir jaunimo nedarbo problemas.
-Sukurti novatoriškus kokybiškus išteklius, skirtus su jaunimu dirbantiems asmenims, siekiant ugdyti žaliuosius įgūdžius.
-Didinti jaunimo informuotumą apie klimato kaitos svarbą.
-Tobulinti jaunimo ekologinius ir skaitmeninius įgūdžius darbo rinkoje.
-Sustiprinti su jaunimu dirbančių darbuotojų ir jaunų žmonių kompetencijas, kad jie turėtų skaitmeninių kompetencijų, būtinų naujoje žaliojoje eroje.
Tikslas
„GreenYOU” siekia ugdyti jaunų žmonių žaliuosius įgūdžius, suteikti jiems žinių ir kompetencijų, reikalingų neatsilikti nuo ekologinio perėjimo ir skatinti tvarią ir klimato atžvilgiu neutralią visuomenę.
Rezultatai ir nauda
Projekto rezultatai:
- MOOC Klimato kaitai – Atviras internetinis mokymosi kursas (MOOC), kuri veiks „vieno langelio” principu ir suteiks tiesioginę prieigą prie visų žaidybinių mokymosi išteklių.
- GreenYOU Papildytosios realybės technologijomis pagrįsta Žalioji mokymo programa – Žaliosios mokymo programos, skirtos užtikrinti, kad su jaunimu dirbantys asmenys ir (arba) organizacijos turėtų reikiamų žinių apie žaliąją ir skaitmeninę transformaciją.
- GreenYOU Skaitmeniniai pabėgimo kambariai – Inovatyvių kokybiškų išteklių, skirtų su jaunimu dirbantiems asmenims, kūrimas, siekiant įgalinti ir tobulinti jaunų žmonių žaliuosius įgūdžius ir didinti jų informuotumą apie klimato kaitos, jaunimo nedarbo ir ekologinio perėjimo svarbą.
Pridėtinė vertė:
Projekto pridėtinė vertė atsiskleidžia per jo mokslinį indėlį ir praktinį pritaikomumą. Atliktas tyrimas apie pedagogo profesijos stereotipus ir jų įveikos strategijas suteiks naujų žinių, kuriomis remiantis bus parengtos praktinės rekomendacijos bei moksliniai straipsniai, stiprinantys akademinį diskursą šia tema. Šios žinios bus integruojamos į studentų rengimą, o projektui įgyvendinti suplanuotos veiklos – seminarai, kūrybinės dirbtuvės, forumai ir vaizdo įrašų kūrimas – padės studentams ugdyti kritinį mąstymą, skaitmenines kompetencijas bei gebėjimą reflektuoti savo profesinį tapatumą. Tokiu būdu projektas ne tik prisidės prie stereotipų laužymo ir pedagogo įvaizdžio modernizavimo, bet ir sustiprins Klaipėdos valstybinės kolegijos, kaip inovatyvios ir mokslu grįstos institucijos, įvaizdį.
Vykdytojas
Projekto partneriai
LTD-Cardet (Kipras)
Infinitivity Design Labs (Prancūzija)
Creative Thinking Development (Graikija)
Innovade (Kipras)
Akademia Humanistyczno- Ekonomiczna w Lodzi (Lenkija)
