Projektas skirtas įvairiems profesinio mokymo centrų poreikiams ir rizikos veiksniams, pavyzdžiui, didelėms medžiagų kainoms ir praktiniam mokymuisi reikalingų patalpų ar išteklių trūkumui. Šioms kliūtims įveikti bus pasitelkta virtualioji realybė (VR), kad būtų sukurta saugi ir tikroviška praktinio mokymo aplinka, veiksmingai imituojanti įrangą, medžiagas, scenarijus ir protokolus. Ši skaitmeninė mokymosi transformacija pareikalaus, kad studentai tobulintų savo skaitmeninius įgūdžius, o dėstytojai sukurtų novatorišką mokymosi aplinką. Be to, studentai aktyviai prisidės prie projekto išbandydami virtualius scenarijus. Projektu taip pat siekiama pagerinti švietimo ir praktikos centrų sinergiją, užtikrinant, kad studentai būtų geriau pasirengę darbo aplinkai. Teikdamas gerai kvalifikuotus ir kompetentingus studentus, projektas siekia paremti sveikatos priežiūros srities įmones ir įstaigas, kurios šiuo metu susiduria su organizacine įtampa.
Tikslas
Projekto „The Learning Bridge” tikslas – siekti pokyčių profesinio mokymo srityje pasitelkiant metodologinę pažangą ir skaitmenines inovacijas.
Rezultatai ir nauda
Pagrindinis šio projekto tikslas – sukurti virtualiosios realybės (VR) platformą, skirtą sveikatos priežiūros modeliavimui. Ši platforma leis studentams praktiškai išbandyti įrangą, medžiagas, naudotojus ir protokolus, su kuriais jie susidurs atlikdami praktiką ir dirbdami ateityje. Suteikdami pagrindines prasmingo mokymosi priemones, švietimo centrai gali demokratizuoti prieigą prie išteklių, kurie dažnai yra neįperkami arba jiems trūksta vietos. VR taip pat leidžia racionaliai ir tvariai naudoti išteklius, nes galima išvengti tam tikrų medžiagų ir įrangos dėl taršos ar rizikos. Projekto tikslas – didinti studentų skaitmeninę kompetenciją naudojant didelės raiškos skaitmeninį turinį ir grįžtamąjį ryšį kūrimo metu. Be to, galima ieškoti finansavimo galimybių naujiems VR scenarijams ir veikloms kurti. Taikydami prasmingas metodikas, pavyzdžiui, klinikinį modeliavimą, studentai ugdys gebėjimą savarankiškai mąstyti ir įtvirtins kritinio, skaitmeninio ir mokslinio mąstymo įgūdžius. Galiausiai šis projektas padės besimokantiesiems geriau pasirengti realiam pasauliui ir padidins jų galimybes sėkmingai įsidarbinti, o kartu bus naudingas profesinio mokymo sektoriui technologijų ir inovacijų požiūriu.
Vykdytojas
Projekto partneriai
Klaipėdos valstybinė kolegija (Lietuva)
NorthStone NV (Belgija)