Pradinis ProjektaiURBAN BIODIVERSITY TEACHING AND LEARNING IN HIGHER EDUCATION SECTOR – U.BI.TEACH

URBAN BIODIVERSITY TEACHING AND LEARNING IN HIGHER EDUCATION SECTOR – U.BI.TEACH

Numeris
2023-1-ES01-KA220-HED-000154248
Pradžia
2023-10-01
Pabaiga
2026-09-30
Vertė, Eur
400,000.00

U.BI.TEACH projektu siekiama skatinti biologinės įvairovės mokymą aukštojo mokslo įstaigose, naudojant naujoviškas priemones ir metodus. Projektas padės aukštosioms mokykloms tobulinti savo gebėjimus saugoti miestų bioįvairovę, diegiant inovatyvius mokymo metodus. Sukurtos priemonės, tokios kaip U.BI.TEACHing PACK, mokymo įrankių rinkinys ir Urban LAB.O, skatins studentus kurti miestų bioįvairovės projektus, atsižvelgiant į vietos bendruomenių poreikius, bei stiprins dialogą tarp aukštųjų mokyklų ir vietos kontekstų.

Tikslas

U.BI.TEACH projekto tikslai:

  • Prisidėti prie kovos su klimato kaita – modernizuoti miestų bioįvairovės mokymą aukštosiose mokyklose, suteikiant studentams įgūdžių, kad jie taptų žaliosios kaitos agentais savo bendruomenėse.
  • Sustiprinti aukštojo mokslo sektoriaus gebėjimus – pagerinti universitetų ir kolegijų gebėjimus saugoti miestų bioįvairovę ir skatinti vietinių bioįvairovės apsaugos projektų kūrimą.
  • Sukurti ir įgyvendinti inovatyvius mokymo įrankius:
  • U.BI.TEACHing PACK – formalizuoti įgūdžius, reikalingus naujiems miestų bioįvairovės mokymo metodams.
  • Mokymo įrankių rinkinys – suteikti mokytojams išteklių, kad jie galėtų pritaikyti inovatyvius mokymo metodus.
  • Urban LAB.O – sukurti vietos miestų bioįvairovės observatorijas, kur studentai galės kurti projektus pagal vietos bendruomenių poreikius.

Rezultatai ir nauda

  • Modernizuotos mokymo programos aukštosiose mokyklose, integruojant inovatyvius miestų bioįvairovės mokymo metodus.
  • Sustiprinti HE sektoriaus gebėjimai miestų bioįvairovės apsaugos srityje, įskaitant naujus projektus ir bendradarbiavimą su vietos bendruomenėmis.
  • Išvystyti nauji mokymo įrankiai, tokie kaip U.BI.TEACHing PACK ir mokymo įrankių rinkinys, kurie padės aukštųjų mokyklų dėstytojams efektyviau mokyti miestų bioįvairovės.
  • Sukurti miestų bioįvairovės observatorijos (Urban LAB.O), kuriose studentai kurs realius projektus, sprendžiančius vietos bendruomenių problemas ir stiprins bendradarbiavimą tarp aukštųjų mokyklų ir vietos kontekstų.
  • Padidėjęs studentų įsitraukimas į mokslą ir žaliosios kaitos projektus, suteikiant jiems realių įrankių ir žinių, kaip kurti tvarius miestų sprendimus.
  • Aktyvesnis dialogas su vietos bendruomenėmis ir didesnis jų įtraukimas į miestų bioįvairovės apsaugos iniciatyvas.

Pridėtinė vertė:

  • Klaipėdos valstybinei kolegijai projektas suteikė galimybę stiprinti dėstytojų kompetencijas, plėtoti tarpdiscipliniškumą bei tarptautinį bendradarbiavimą, taip pat įgalinti studentus kurti realius miesto biologinės įvairovės sprendimus.
  • Nacionaliniu, Lietuvos lygmeniu, projektas prisidėjo prie aukštojo mokslo kokybės gerinimo, darnaus vystymosi darbotvarkės įgyvendinimo bei šalies, kaip inovatyvios ir tvarumą remiančios valstybės, įvaizdžio stiprinimo. Europos
  • Sąjungos mastu U.BI.TEACH sukurta kompetencijų sistema ir inovatyvios mokymosi platformos tapo unikaliu indėliu į bendrą Europos švietimo erdvę, remiančiu ES „Žaliojo kurso“ tikslus ir skatinančiu tarptautinį žinių bei gerosios praktikos sklaidą.

Vykdytojas

Universidad de Zaragoza (Ispanija)

Partneriai

Asociación Española Técnicos Urbanistas (Ispanija)
European Digital Learning Network (Italija)
Aintek Symvouloi Epicheiriseon Efarmoges Ypsilis Technologias Ekpaidefsi Anonymi Etaireia. (Graikija)
Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est (Rumunija)
European Association of Erasmus Coordinators (Kipras)

Atsakingas asmuo Klaipėdos valstybinėje kolegijoje

Mechanikos ir transporto inžinerijos katedros lektorius dr. Donatas Bagočius el. p. d.bagocius@kvk.lt

Paskutinis atnaujinimas: 2025-09-12
Spausdinimo versija

Facebook Messenger