Pradinis ProjektaiYES4eLearning – Tools and Strategies for Supporting the Adaptation to E- Learning in HE Sector

YES4eLearning – Tools and Strategies for Supporting the Adaptation to E- Learning in HE Sector

Numeris
2023-1-LT01-KA220-HED-000166708
Pradžia
2023-10-01
Pabaiga
2025-09-30
Vertė, Eur
250,000.00

Paskelbus COVID-19 pasauline pandemija, kilo grėsmė visuomenės sveikatai, įskaitant psichinę gerovę, todėl milijonai žmonių, pradedant pedagogais, mokslininkais ir baigiant studentais, buvo priversti imtis vyriausybės nustatytų saugumo priemonių, tokių kaip fizinė izoliacija ir visuotinis uždarymas. Šie ilgalaikiai uždarymai labai apribojo fizinę galimybę patekti į auditorijas ir dėl įstaigų uždarymo paveikė maždaug 1,5 mlrd. mokyklų ir universitetų studentų visame pasaulyje. Todėl šiuo beprecedenčiu laikotarpiu internetinės pamokos tapo svarbia alternatyva, reikalaujančia greito prisitaikymo tiek iš pedagogų, tiek iš studentų. Nors e. mokymasis turi privalumų, dėl asmeninio bendravimo trūkumo kilo susirūpinimas dėl prastesnės kokybės, palyginti su tradiciniu švietimu. Dėl to asmenys susiduria su įvairiais psichologiniais iššūkiais, įskaitant liūdesį, nerimą, depresiją ir motyvacijos problemas. Siekiant pagerinti e. mokymosi kokybę ir pašalinti jo trūkumus, YES4eLearning orientuota į pedagogų ir studentų socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymą, siekiant kompensuoti fizinio buvimo trūkumą ir geriau juos paruošti mokymuisi internetu. Atsižvelgiant į tebesitęsiantį COVID-19 pandemijos poveikį ir besikeičiančią technologinę aplinką, būtina tobulinti e. mokymąsi, todėl bet kokios tikros skaitmeninės transformacijos metu būtina rengti psichologinius mokymus tiek pedagogams, tiek mokiniams.

Tikslas

YES4eLearning projekte daugiausia dėmesio skiriama:

a) aukštųjų mokyklų dėstytojų ir darbuotojų informuotumo didinimui apie jų emocijų valdymą dėstant internetu ir apie strategijas, kaip panaudoti savo ir studentų emocijas, kad padidintų mokymosi motyvaciją ir patiriamą džiaugsmą;

b) ugdyti jų įgūdžius, žinias ir požiūrį, siekiant pagerinti internetinių kursų kokybę;

c) tobulinti studentų įgūdžius ir žinias, kad jie geriau integruotųsi ir prisitaikytų prie e. mokymosi.

Rezultatai ir nauda

Pagrindinius rezultatus sudaro internetinė vertinimo priemonė, kuri atskleis aukštųjų mokyklų dėstytojų ir darbuotojų emocinę būseną mokantis internetu ir pasiūlys jiems emocinio valdymo gaires, taip pat jiems skirtas mokymo paketas, kuris bus išbandytas tarptautiniu mastu ir išbandytas kiekvienoje šalyje partnerėje, internetinis kursas studentams, susiduriantiems su e. mokymusi, skirtas geresniam psichologiniam prisitaikymui, ir kūrybinių skaitmeninių pasakojimų paroda.

Vykdytojas

KLAIPĖDOS VALSTYBINĖ KOLEGIJA

Projekto partneriai

GEBZE TEKNIK UNIVERSITESI (TR)
UNIVERSITAT POLITECNICA DE VALENCIA (ES)
INSTITUT CAL·LÍPOLIS (ES)
ASOCIATIA DEMETRIUS (RO)
FALCO&ASSOCIATI SRL (IT)

Programa

ERASMUS+

Atsakingas asmuo Klaipėdos valstybinėje kolegijoje

Projektų skyriaus vadovė Eglė Brezgytė el. p. e.brezgyte@kvk.lt

Paskutinis atnaujinimas: 2023-09-21
Spausdinimo versija