Pradinis Verslo fakultetasSkaitmeninė rinkodara

Skaitmeninė rinkodara

Studijų krypčių grupė
Verslo ir viešoji vadyba
Kvalifikacija
Verslo vadybos profesinis bakalauras
Forma ir trukmė
Nuolatinė (paskaitų organizavimo būdai: dieninis/sesijinis), 3 metai
Kalba
lietuvių
Studijų pakopa
Pirmosios pakopos studijos
Kaina mokslo metams
2046 €
Programos kodas
6531LX097

Kodėl verta studijuoti šią specialybę?

Pažangių organizacijų veikla jau nebeįsivaizduojama be skaitmeninės rinkodaros sprendimų. Tad natūralu, kad juos išmanančių profesionalų poreikis darbo rinkoje, ypač Klaipėdos regione, didelis. Pasirinkusieji Skaitmeninės rinkodaros studijų programą išmoksta identifikuoti, kurti ir integruoti skaitmeninės rinkodaros sprendimus į biudžetinio sektoriaus ar verslo organizacijų veiklą. Dažnas Skaitmeninės rinkodaros studijų programą baigęs absolventas įgytas žinias pritaiko kurdamas net savo verslą.

Praktika rodo, kad rinkodaros ir skaitmeninės rinkodaros sritys neišvengiamai persipina, o jose dirbantys asmenys, norėdami neatsilikti nuo stipriai kintančios aplinkos, privalo turėti supratimą, išmanymą ir įgūdžių abiejose srityse. Skaitmeninės rinkodaros programa nėra skirta technologijoms perprasti, jos esmė – išsiaiškinti, kaip žmogus naudojasi šiomis technologijos bei suprasti, kaip efektyviai sudominti vartotoją.

Daugiau apie studijų programą rasite studentų sukurtoje svetainėje – 25 kadras

Programos išskirtinumas

Skaitmeninė rinkodara yra inovatyvi ir šiuolaikiška profesinio bakalauro studijų programa, atliepianti vienos perspektyviausių rinkodaros sričių tendencijas. Skaitmeninės rinkodaros vystymasis rinkoje įgauna pagreitį, tad aktualių praktinių gebėjimų įgiję šios srities specialistai turi plačias profesines perspektyvas vietinėje ir tarptautinėje rinkoje.

Ši specialybė turi potencialą, o ją įgiję galės puikiai darbuotis ir užsienio rinkose.  Programa buvo parengta atsižvelgiant į šių specialistų poreikio augimą Lietuvoje, tiek užsienyje, taip pat įvertinus rinką, sparčius technologinius pokyčius, ateities perspektyvas ir užsienio aukštosiose mokyklose siūlomų analogiškų programų paklausą.

Skaitmeninės rinkodaros studijų programoje ypač daug dėmesio skiriama praktiniams užsiėmimas. Praktikų per studijų metus – net šešios. Jas atlikdami studentai tobulina skaitmeninės rinkodaros įrankių valdymo, grafinio dizaino, video kūrimo ir kt. kompetencijas. Organizacijos jas ypač vertina, tad už puikų darbą praktikų metu, puikiai parašytus baigiamuosius darbus Skaitmeninės rinkodaros studijų programos studentus paskatina vienkartinėmis stipendijomis, o dažnam absolventui pasiūlo darbo vietą.

Absolventų karjeros rodikliai 

Remiantis 2024 metų absolventų karjeros rodikliais, praėjus 6 mėnesiams po studijų baigimo, 57,14 proc. Skaitmeninės rinkodaros absolventų dirba, o dirbančiųjų pagal darbo sutartį vidutinės mėnesinės bruto pajamos siekia 1211,97 Eur.

KVK kviečia rinktis paklausias aukštojo mokslo studijas su daug praktikos

Studijų aplinka

  • Medijų laboratorija
  • Imitacinė bendrovė „Kopija“
  • Imitacinė bendrovė „Pamarys“

Karjera

Dirbsite įvairiose organizacijose skaitmeninės rinkodaros specialistais bei kursite ir valdysite nuosavą verslą.

Kontaktinis asmuo

Laura Sėlenienė Lektorė

Daugiau programų

Domina
studijos?

Ačiū už susidomėjimą!

Mūsų atstovai su tavimi susisieks artimiausiu metu

Studijų programos tikslas

Parengti aukštos kvalifikacijos skaitmeninės rinkodaros specialistą, gebantį taikyti šiuolaikines rinkodaros žinias, kūrybiškai ir kritiškai mąstyti, sprendžiant teorines ir praktines skaitmeninės rinkodaros problemas, naudoti skaitmenines technologijas, sukuriant integruotą, tikslinę ir išmatuojamą komunikaciją,  efektyviai valdyti skaitmeninės rinkodaros įrankius bei nuolat tobulinti profesinę kompetenciją mokantis visą gyvenimą. 

Dėstomi dalykai

DALYKAS ECTS KREDITAI 
I semestras 
Bendravimo psichologija 4 
Verslo etika 3 
Ekonomika 5 
Rinkodara 5 
Vartotojų elgsena internete 5 
Kūrybiškumo ugdymas 4 
Verslo komunikacija 4 
Viso:30
II semestras 
Profesinė užsienio kalba (a., v. ) 4 
Skaitmeninio turinio valdymas 6 
Skaitmeninės rinkodaros pagrindai 5 
Medijų komunikacija ir valdymas 5 
Taikomųjų tyrimų metodologija 4 
Įvadinė specialybės praktika įmonėje 6 
Viso:30
III semestras 
Profesinė užsienio kalba (a., v.) 4 
Kūrybinis rašymas 4 
Skaitmeninė reklama ir pardavimų skatinimas 6 
Grafinis dizainas 4 
Verslo teisė 3 
Elektroninės komercijos  praktika  (4 sav.) 6 
Laisvai pasirenkamas dalykas 3 
Viso:30
IV semestras 
Prekės ženklo valdymas 6 
Skaitmeninės rinkodaros tyrimai 5 
Vaizdo technologijos 4 
Praktika imitacinėje bendrovėje 6 
Specialybės įgūdžių praktika įmonėje (4 sav.) 6 
Laisvai pasirenkamas dalykas 3 
Viso:30
V semestras 
Kursinis darbas 3 
Verslo statistika 4 
Ryšių su klientais valdymas 5 
Kainodara ir rinkodaros finansai 5 
Mobilioji rinkodara 4 
Integruotos rinkodaros komunikacijos planavimo praktika (6 sav.) 9 
Viso:30
VI semestras 
Baigiamoji praktika 21 
Baigiamasis darbas 9 
Viso: 30 
Iš viso: 180 

Numatomi studijų rezultatai

Konkursinis balas

40%

Matematika

20%

Istorija arba informacinės technologijos, arba geografija, arba užsienio kalba, arba ekonomika ir verslumas

20%

Bet kuris dalykas, nesutampantis su kitais konkursinio balo dalykais

20%

Lietuvių kalba ir literatūra

Praktikos

Praktikos pavadinimas Veikla praktikų metu Praktikos apimtis (kreditais) Praktikos apimtis (procentais) Praktikos trukmė (valandos) 
Įvadinė specialybės praktika Profesinės veiklos praktika skirta susipažinimui su įmone, kokia verslo forma veikia įmonėje ir kokias socialines erdves taiko įmonė, su kokiomis programomis dirba ir pasiekia klientus internetinėje erdvėje. Aptariami įmonės vidaus procesai ir priemonės klientams pasiekti. Atlikę praktiką studentai geba nustatyti, kaip veikia įmonė, kaip bendrauja su darbuotojais ir bendradarbiauja su verslo partneriais, taikyti skaitmeninės rinkodaros komunikacijos priemones ir metodus. Darbas vyksta bendraujant su kolegomis, klientais ir verslo partneriais. 6 18,3 906 
Elektroninės komercijos praktika Profesinės veiklos praktika skirta supažindinti studentus su internetinės prekybos pagrindinėmis sąvokomis, formomis, jų svarba, ugdyti gebėjimą organizuoti pardavimus internete ir taikyti skaitmeninės rinkodaros priemones. Atlikę praktiką studentai supranta informacijos svarbą virtualioje erdvėje, pagrindines interneto prekybos formas, jų privalumus ir trūkumus, teisės aktus, užtikrinančius saugumą ir patikimumą internetinėje prekyboje. Praktikantai geba parinkti tinklapio dizainą konkrečiai įmonei, kurti dizainus, aprašyti prekes, jų svarbą, pagrindines savybes. 6 
Praktika imitacinėje bendrovėje Profesinės veiklos praktika skirta suprasti, kaip realybėje veikia verslas, imituojant tikrų bendrovių veiklą, organizuoti, planuoti ir kontroliuoti įmonės darbą, tvarkyti personalo dokumentus, organizuoti darbą su klientais, koordinuoti pateikiamą informaciją, susipažinti su buhalterinės apskaitos programomis, ugdyti bendruosius gebėjimus. 6 
Specialybės įgūdžių lavinimo praktika įmonėje Profesinės veiklos praktika skirta formuoti praktinius įgūdžius naudojant studijų metu įgytas žinias, sujungiant jas su praktikos veiklomis, analizuojant organizacijos skaitmeninės rinkodaros sprendimus ir teikiant pasiūlymus bei rekomendacijas veiklos efektyvumui didinti. 6 
Integruotos rinkodaros komunikacijos planavimo praktika Profesinės veiklos praktikos metu parenkami, planuojami ir realizuojami efektyvūs integruotos rinkodaros komunikacijos sprendimai. Juo studentai projektuoja kurdami konkretaus prekės ženklo integruotos rinkodaros komunikacijos strategiją. Kiekvienas iš studentų generuoja individualias idėjas ir pasiūlymus ir visi jie praktikos pabaigoje tampa bendrai sukurtu produktu. 9 
Baigiamoji praktika Profesinės veiklos praktika skirta panaudoti studijų metu įgytas žinias, sujungiant jas su praktinio darbo įgūdžiais. Studentai analizuoja ir vertina konkrečios organizacijos veiklą įvairiais aspektais, teikia pasiūlymus organizacijos veiklai gerinti, užmezga ryšius su potencialiais darbdaviais. Šioje praktikoje vertinama organizacijos skaitmeninės rinkodaros aplinka, sukaupiamos praktinės žinios ir informacija baigiamojo darbo rengimui. Studentai po praktikos geba valdyti skaitmeninės rinkodaros įrankius ir sklaidos kanalus, parinkti tinkamą internetinių tyrimų metodą, rinkti reikiamus duomenis ir juos apdoroti atlikti skaitmeninės rinkodaros tyrimą. 21 11,7 567 

Viso: 

54 30 1473 

Praktikos vietų pasirinkimas: 

Studijuojantieji praktikos vietą gali pasirinkti arba susirasti Klaipėdos mieste, Klaipėdos rajone, Vakarų Lietuvos regione, ar bet kur kitur Lietuvoje ar užsienyje. 

Baigiamosios praktikos atliekamos: 

Viešojo ir privataus sektoriaus organizacijose, turinčiose rinkodaros skyrius ar savo veikloje pasitelkiančiose rinkodaros sprendimus:  

UAB „Gintaro baldai”, UAB „Gitana“, AB „Žemaitijos pienas”, UAB „Santermus“, Klaipėdos miesto savivaldybės administracija, AB „Klaipėdos vanduo“, Telšių kultūros centras, BĮ „Gargždų krašto muziejus“, UAB „Žiogų pieva”, UAB „Aktyvistas“, UAB „Mūsų vizija“, VšĮ „Šeiko šokio teatras“, UAB „ Žibosa“, UAB „Ingrida tours”, UAB „Pabaltijo turas“, BĮ „Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras“, UAB „Klaipėdos baseinas”, BĮ „Akmenės rajono savivaldybės kultūros centras“, BĮ „Šilutės turizmoinformacijos centras“, VšĮ „Klaipėdos turizmo informacijos centras“, Nidos kultūros ir turizmo informacijos centras „Agila“, VšĮ „Media dia“, UAB „Saulės spektras“, UAB „Gorilos“, MB „Panama agency“, UAB „Verslo įvaizdžio studija“, MB „Norder“, VšĮ „Klaipėda atvirai“,UAB „Vakarų ekspresas“, UAB „DIENA MEDIA NEWS”, UAB „VVARFF“, UAB „Mažeikių aidas“, UAB “Lamantas” (radijo stotys Mažeikiai FM, Kapsai), AB „Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, Klaipėda, UAB „DSI”, UAB „Izoton“, VšĮ „Robotikos Akademija”, AB „Lietuvos radijo ir televizijos centras”, UAB „Creative partner“, UAB „Alpha Consultants”, UAB „Employment in industry”, UAB Bendradarbystė Klaipėda (Light House). 

Skatinamosios stipendijos

Facebook Messenger