Pradinis Verslo fakultetasTurizmo verslas

Turizmo verslas

Studijų krypčių grupė
Verslo ir viešoji vadyba
Kvalifikacija
Verslo vadybos profesinis bakalauras
Forma ir trukmė
Nuolatinė (paskaitų organizavimo būdai: dieninis/sesijinis), 3 metai
Kalba
lietuvių, anglų
Studijų pakopa
Pirmosios pakopos studijos
Kaina mokslo metams
2046 €
Programos kodas
6531LX011

Kodėl verta studijuoti šią specialybę?

Turizmo verslo programa apima įvairias turizmo verslo sritis: viešbučių administravimą, laisvalaikio organizavimą, turizmo paslaugų, informacijos kūrimą, rinkodarą ir sklaidą. Studijų procese taikomi interaktyvūs studijų metodai – darbas su GIS, projektiniai drabai, simuliacijos, ekskursijos ir kt. Interaktyvių paskaitų metų mokomasi kelionių organizatoriaus ir agento veiklos nuo kelionės sukūrimo iki jos pardavimo ir įgyvendinimo, įgyjamos gido kompetencijos leidžiančios užsiimti individualia veikla ir kurti bei vesti ekskursijas mieste ir gamtinėse teritorijose.

Studijų procese pasitelkiamos dirbtinį intelektą naudojančios programos, mokomasi dirbti versle plačiai naudojamomis rezervacinėmis sistemomis Amadeus, Fidelio-Opera, studentai įgauna įgūdžių dirbti ArcGISpro programa ir kurti tiek verslui, tiek ir viešajam sektoriui reikalingas medijas.  Absolventai ir studentai dirba: Victoria Hotel Klaipėda, Old Port hotel, Amberton Green Apartments Palanga, West Express, TezTour, Lietuvos jūrų muziejuje, Palangos, Plungės turizmo informacijos centruose ir kt.

Programos išskirtinumas

Turizmo verslo studijų programa pripažįstama ir vertinama tarptautiniame lygmenyje. Siūlomi aktualūs studijų dalykai, atliepiantys išmanių specialistų rengimo poreikį ir verslumo įgūdžių ugdymą.

Studijų programa pasižymi studijų ir praktikų užsienyje galimybėmis (Portugalija, Turkija, Kipras, Italija, Bulgarija, Latvija, Rumunija ir kt.). Pripažinti Europos mokslininkai ir verslo įmonių vadovai atvyksta skaityti paskaitas ir vesti praktinius užsiėmimus.

Absolventų karjeros rodikliai

Remiantis 2023 metų absolventų karjeros rodikliais, praėjus 6 mėnesiams po studijų baigimo 83,33 proc. Turizmo verslo programos absolventų dirba, o dirbančiųjų pagal darbo sutartį vidutinės mėnesinės bruto pajamos siekia 1 375,60 Eur.

KVK kviečia rinktis paklausias aukštojo mokslo studijas su daug praktikos

 

Studijų aplinka

  • Imitacinė bendrovė „Kopija“
  • Imitacinė bendrovė „Pamarys“
  • Medijų laboratorija

Karjera

Dirbsite viešbučių administratoriais, gidais, kelionių agentais, laisvalaikio ir renginių organizatoriais, kursite ir valdysite nuosavą turizmo verslą.

Kontaktinis asmuo

Laurencija Budrytė - Ausiejienė Lektorė

Daugiau programų

Domina
studijos?

Ačiū už susidomėjimą!

Mūsų atstovai su tavimi susisieks artimiausiu metu

Studijų programos tikslas

Parengti šiuolaikišką turizmo verslo specialistą darbui apgyvendinimo, kelionių ir laisvalaikio organizavimo, informacijos teikimo sektoriuose, racionaliai naudojantį turizmo ir rekreacinius išteklius, gebantį analizuoti ir vertinti turizmo procesus ir šio verslo veiklos pažinimo instrumentus kintančiomis rinkos sąlygomis, atliekantį šios srities tyrimus, besivadovaujantį teisiniais aktais ir plėtojantį novatorišką, įžvalgų ir socialiai atsakingą turizmo verslą.

Dėstomi dalykai

DALYKAS ECTS KREDITAI

I semestras

Filosofija/Sociologija 3
Turizmo informacinės sistemos ir medijos 5
Profesinė komunikacija 3
Turizmo ir poilsio pagrindai 5
Vadyba 5
Verslo užsienio kalba 1 (a., v.) 6
Pažintinė praktika įmonėje 3
Viso: 30

II semestras

Verslo užsienio kalba 1 (a., v.) 5
Lietuvos turizmo ištekliai 5
Psichologija 3
Ekonomika 4
Verslo matematika ir statistika 4
Taikomųjų tyrimų metodologija 4
Pažintinė praktika įmonėje 5
Viso: 30

III semestras

Lietuvos kultūros istorija ir paveldas 6
Verslo užsienio kalba 2 (a., v., r.) 4
Kelionių ir tarptautinio turizmo geografija 4
Verslo teisė ir etika 4
Apskaita ir finansai 4
Turizmo paslaugų valdymo programų praktika 5
Laisvai pasirenkamas dalykas 3
Viso: 30

IV semestras

Turizmo rinkodara 5
Geografinės informacinės sistemos 3
Edukacinių programų kūrimas 3
Kelionių ir patirčių dizainas 5
Ekskursijų rengimo ir vedimo metodika 5
Profesinė praktika verslo įmonėje 6
Laisvai pasirenkamas dalykas 3
Viso: 30

V semestras

Svetingumo verslas ir logistika 6
Renginių organizavimas 4
Kursinis darbas 3
Turizmo verslo organizavimas 5
Praktika imitacinėje bendrovėje 6
Turizmo produktų kūrimo ir pardavimų valdymo praktika 6
Viso: 30

VI semestras

Baigiamoji praktika 21
Baigiamasis darbas 9
Viso: 30
Iš viso: 180

Numatomi studijų rezultatai

Konkursinis balas

40%

Istorija

20%

Matematika arba informacinės technologijos, arba geografija, arba užsienio kalba, arba ekonomika ir verslumas

20%

bet kuris dalykas, nesutampantis su kitais konkursinio balo dalykais

20%

Lietuvių kalba ir literatūra

Praktikos

Praktikos pavadinimas Veikla praktikų metu Praktikos apimtis (kreditais) Praktikos apimtis (procentais) Praktikos trukmė (valandos)
Pažintinė praktika įmonėje Pažintis su turizmo sektoriaus įmonėmis (apsilankymas viešbutyje, kelionių agentūroje, turizmo informacijos centre, laisvalaikio organizavimo įmonėje), pasirinktos įmonės, jos aplinkos, klientų ir teikiamų paslaugų analizė, pažintis su įmonėje naudojamomis turizmo informacinėmis sistemomis, programomis ir technologijomis, klientų aptarnavimo specifika, komunikacinių bei užsienio kalbų gebėjimų lavinimas. 8 17,2 845
Turizmo paslaugų programų praktika Praktinių įgūdžių įgijimas įvaldant kelionių organizavimo programą „Amadeus“ ir apgyvendinimo paslaugų valdymo programas „Oracle Hospitality Suite 8“ ir „Portje“. 5
Profesinė praktika verslo įmonėje Pasirinktos įmonės struktūros, veiklos srities ir vadybinių procesų analizė, pažintis su pareigybių specifika, paslaugų kūrimo ir klientų aptarnavimo standartais, gilinimasis į paslaugų ir produktų kūrimo, pardavimo specifiką, įmonės rinkodarą. Studentai atliks rinkos tyrimą, sukurs naują arba pateiks pasiūlymus esamos paslaugos/produkto tobulinimui, demonstruos gebėjimą apskaičiuoti paslaugos savikainą, mokesčius ir išrašyti pirminius dokumentus. 6
Praktika imitacinėje bendrovėje Imituos tikros turizmo verslo įmonės veiklą: organizuos, planuos ir kontroliuos įmonės ir jos padalinių darbą, rengs personalo, pirkimų, pardavimų dokumentus, organizuos darbą su klientais, valdys informacijos srautus, kurs turizmo verslo projektus, kelionių ar ekskursijų pasiūlymus, ugdys gebėjimą taikyti bendravimo ir bendradarbiavimo, darbo komandoje įgūdžius, prekiaujant tarpusavyje per Simulith centrą Lietuvoje ir WORLDWIDE tinklą pasaulyje. 6
Turizmo produktų kūrimo ir pardavimų valdymo praktika Dirbdami komandose studentai analizuos turistines vietoves, jose siūlomus turizmo produktus, juos išbandys, vertins ir kurs naujus turizmo produktus tikslinei rinkai, įvertins produkto kūrimui ir palaikymui reikalingus išteklius, suinteresuotas šalis, galimus iššūkius, ieškos turizmo produkto palaikymo būdų, kurs rinkodaros ir pardavimų strategijas. Praktikos metu studentai mokysis formuoti pardavimų komandą, organizuoti efektyvų pardavimo procesą, pasirinkti tinkamus pardavimo kanalus ir komunikaciją pritaikyti tikslinėms auditorijoms. 6
Baigiamoji praktika Praktiškai pritaikys visų studijų metu įgytas žinias: analizuos įmonės darbuotojų darbo pasiskirstymą, pareigybinius reikalavimus, klientų aptarnavimo standartus, įmonės įvaizdį, teikiamas paslaugas, jų kūrimą ir rinkodarą; atliks verslo aplinkos analizę, mokysis dirbti įmonėje naudojamomis technologijomis, programomis bei sistemomis; bendraus su klientais. Praktikos metu studentas atliks mokslo taikomąjį tyrimą susietą su baigiamuoju darbu bei kitas iš anksto su praktikos vadovu suderintas individualias užduotis. 21 11,7 567

Viso:

52 28,9 1412

Praktikos vietų pasirinkimas:

Studijuojantys, praktikos vietą gali pasirinkti arba susirasti Klaipėdos mieste, Klaipėdos rajone, Vakarų Lietuvos regione, ar bet kur kitur Lietuvoje ar užsienyje.

Baigiamosios praktikos atliekamos:

Svetingumo (apgyvendinimo ir maitinimo) paslaugų teikėjai: VICTORIA Hotel Klaipėda, viešbutis „Mana Suites & Sea“, viešbutis „Auksinės kopos”, viešbutis „Memel hotel”, Sanatorija „Gradiali“, svečių namai „Litinterp“, „Friedrich Guesthouse“ ir kt.

Kelionių organizavimo ir pardavimo paslaugų teikėjai: UAB TEZ Tour, UAB Ingrida Tours, UAB Klaipėdos mėja, UAB Vestekspress, UAB Litamicus, UAB „Kelionių akademija”, UAB „Baltic Clipper“ ir kt.

Turizmo informacijos paslaugų teikėjai: VšĮ Klaipėdos turizmo informacijos centras, VšĮ Klaipėdos raj. turizmo informacijos centras, VšĮ Palangos turizmo informacijos centras, VšĮ Mažeikių turizmo ir verslo informacijos centras, VšĮ Žemaitijos turizmo informacijos centras, Šilutės turizmo informacijos centras ir kt.

Keleivių vežimo paslaugų teikėjai: AB DFDS Seaways, UAB Stena Line, AB Smiltynės perkėla

Laisvalaikio, kultūros ir pramogų paslaugų teikėjai: Lietuvos jūrų muziejus, Mažosios Lietuvos istorijos muziejus, Laikrodžių muziejus | Lietuvos nacionalinis dailės muziejus, Mažeikių muziejus, Tauragės krašto muziejus, Kėdainių krašto muziejus, BĮ Klaipėdos kultūrų komunikacijų centras, VšĮ Apeirono teatras, Skuodo rajono kultūros centras, Telšių jaunimo centras, Klaipėdos apskrities Ievos Simonaitytės biblioteka, Telšių rajono savivaldybės Karolinos Praniauskaitės viešoji biblioteka, „Santaka“ ir kt.

Kitos su turizmo politikos formavimu, verslu ar edukacija susijusios įmonės ir organizacijos: Klaipėdos miesto savivaldybės Turizmo skyrius, Telšių rajono savivaldybės administracija, Mažosios Lietuvos saugomų teritorijų direkcija, Žemaitijos nacionalinio parko direkcija ir kt.

Skatinamosios stipendijos

Facebook Messenger