Pradinis Verslo fakultetasSkaitmeninė rinkodara

Skaitmeninė rinkodara

Studijų krypčių grupė
Verslo ir viešoji vadyba
Kvalifikacija
Verslo vadybos profesinis bakalauras
Forma ir apimtis
Nuolatinė dieninė (3 metai), nuolatinė sesijinė (3 metai)
lietuvių, anglų
Studijų pakopa
Pirmosios pakopos studijos
Kaina mokslo metams
NL/D 2046 €
NL/S 2046 €
Programos kodas
6531LX097

Kodėl verta studijuoti šią specialybę?

Skaitmeninė rinkodara yra inovatyvi ir šiuolaikiška profesinio bakalauro studijų programa, atliepianti vienos perspektyviausių rinkodaros sričių tendencijas. Skaitmeninės rinkodaros vystymasis rinkoje įgauna pagreitį, tad aktualių praktinių gebėjimų įgiję šios srities specialistai turi plačias profesines perspektyvas vietinėje ir tarptautinėje rinkoje.

Ši specialybė turi potencialą, o ją įgiję galės puikiai darbuotis ir užsienio rinkose.  Programa buvo parengta atsižvelgiant į šių specialistų poreikio augimą Lietuvoje, tiek užsienyje, taip pat įvertinus rinką, sparčius technologinius pokyčius, ateities perspektyvas ir užsienio aukštosiose mokyklose siūlomų analogiškų programų paklausą.

Praktika rodo, kad rinkodaros ir skaitmeninės komunikacijos sritys neišvengiamai persipina, o jose dirbantys asmenys, norėdami neatsilikti nuo stipriai kintančios aplinkos, privalo turėti supratimą, išmanymą ir įgūdžių abiejose srityse. Skaitmeninės rinkodaros komunikacijos programa nėra skirta technologijoms perprasti, jos esmė – išsiaiškinti, kaip žmogus naudojasi šiomis technologijos bei suprasti, kaip efektyviai sudominti vartotoją.

Studijų aplinka

  • Medijų laboratorija
  • Imitacinė bendrovė „Kopija“
  • Imitacinė bendrovė „Pamarys“

Karjera

Dirbsite įvairiose organizacijose skaitmeninės rinkodaros specialistais bei kursite ir valdysite nuosavą verslą.

Kontaktinis asmuo

Laurencija Budrytė - Ausiejienė Verslo administravimo katedros vedėja

Daugiau programų

Domina
studijos?

Ačiū už susidomėjimą!

Mūsų atstovai su tavimi susisieks artimiausiu metu

Studijų programos tikslas

Parengti aukštos kvalifikacijos skaitmeninės rinkodaros specialistą, gebantį taikyti šiuolaikines rinkodaros žinias, kūrybiškai ir kritiškai mąstyti, sprendžiant teorines ir praktines skaitmeninės rinkodaros problemas, naudoti skaitmenines technologijas, sukuriant integruotą, tikslinę ir išmatuojamą komunikaciją,  efektyviai valdyti skaitmeninės rinkodaros įrankius bei nuolat tobulinti profesinę kompetenciją mokantis visą gyvenimą.

Dėstomi dalykai

DalykasECTS kreditai
I semestras
Bendravimo psichologija4
Verslo etika3
Ekonomika5
Rinkodara5
Vartotojų elgsena internete5
Kūrybiškumo ugdymas4
Verslo komunikacija4
II semestras
Profesinė užsienio kalba (a., v. )4
Skaitmeninio turinio valdymas6
Skaitmeninės rinkodaros pagrindai5
Medijų komunikacija ir valdymas5
Taikomųjų tyrimų metodologija4
Įvadinė specialybės praktika įmonėje6
III semestras
Profesinė užsienio kalba (a., v.)4
Kūrybinis rašymas4
Skaitmeninė reklama ir pardavimų skatinimas7
Grafinis dizainas3
Verslo teisė3
Elektroninės komercijos  praktika6
Laisvai pasirenkamas dalykas3
IV semestras
Prekės ženklo valdymas7
Skaitmeninės rinkodaros tyrimai5
Vaizdo technologijos3
Praktika imitacinėje bendrovėje6
Specialybės įgūdžių praktika įmonėje6
Laisvai pasirenkamas dalykas3
V semestras
Kursinis darbas3
Verslo statistika4
Ryšių su klientais valdymas5
Kainodara ir rinkodaros finansai5
Mobilioji rinkodara4
Integruotos rinkodaros komunikacijos planavimo praktika9
VI semestras
Baigiamoji praktika21
Baigiamasis darbas9

Numatomi studijų rezultatai

Konkursinis balas

40%

Matematika

20%

Istorija arba informacinės technologijos, arba geografija, arba užsienio kalba

20%

Bet kuris dalykas, nesutampantis su kitais konkursinio balo dalykais

20%

Lietuvių kalba ir literatūra